Skriv till mig

2010-09-24

Cirkus-keramik

Besökte gamla Lundby gymnasium här om kvällen för att sonen skulle spela trummor där. Där i skumrasket hittade jag denna fantastiska keramiska utsmyckning av Lisa Larsson. Jag här själv nyligen jobbat med produkter på temat cirkus och drejskivan går varm just nu med nya produkter som väntar runt knuten, så det här var som gjutet för mig! Visserligen fick jag skjuta undan en massa flytt bråte för att komma åt att se väggen i sin helhet och visserligen var det mörkt, men jag var ändå helt uppfylld efteråt! Nästa gång tar jag med mig en bra kamera och så skall jag visa denna underbara kermikcirkus ordentligt. Här är några smakprov från min mobil...


Published with Blogger-droid v1.6.0

1 kommentar:

Pia Johansson sa...

hallå, hallå, kan man få se någon liten julbild här nu då ? :)